השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » טסים לטורקיה?האם אתה זקוק למבחן קורונה קודם?

טסים לטורקיה?האם אתה זקוק למבחן קורונה קודם?

מהו מבחן קורונה?

מבחן קורונה הוא מבחן המשמש לאיתור נוכחותו של נגיף הקורונאוויס הרומן (COVID-19).הבדיקה כוללת נטילת דגימה מהאף או מהגרון ושליחתו למעבדה לניתוח.אם הבדיקה חיובית, המשמעות היא שלאדם יש את הנגיף וצריך לנקוט צעדים למניעת התפשטותו לאחרים.

האם אתה זקוק למבחן קורונה לפני שאתה טס לטורקיה?

התשובה לשאלה זו תלויה במדינה ממנה אתה נוסע ובמדינה שאתה נוסע אליה.נכון לעכשיו, ממשלת טורקיה מחייבת את כל הנוסעים הנוסעים ממדינות מסוימות כדי להגיש תוצאת מבחן COVID-19 שלילית שנלקחה תוך 72 שעות לפני עזיבת טיסתם.

ממשלת טורקיה יישמה גם מספר אמצעים אחרים למניעת התפשטות הנגיף.אלה כוללים שימוש חובה במסכות פנים במרחבים ציבוריים, התרחקות חברתית ומגבלות על מספר האנשים המותרים להתכנס במקום אחד.

טיפים לנסיעה לטורקיה במהלך COVID-19

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להישאר בטוחים בעת נסיעה לטורקיה במהלך מגיפת ה- COVID-19:

  • וודא שיש לך תוצאת בדיקת Covid-19 שלילית תקפה שנלקחה תוך 72 שעות לפני עזיבת הטיסה שלך.
  • עקוב אחר הנחיות השלטון המקומי, כולל חבישת מסכת פנים והתרחקות חברתית.
  • ארוז אוכל ומים משלך למסע, שכן מסעדות ובתי קפה עשויים להיות סגורים.
  • הימנע מהמונים גדולים, כמו באטרקציות תיירותיות.
  • הישאר מעודכן עם ייעוץ הנסיעות והבריאות האחרונות מהממשלה הטורקית.

נסיעה במהלך מגיפת ה- COVID-19 יכולה להיות מרתיעה, אך עם אמצעי הזהירות הנכונים ניתן לעשות זאת בבטחה.בעקבות הטיפים לעיל, כמו גם כל עצה נוספת מממשלת טורקיה, יסייעו להבטיח את ביטחונכם בעת נסיעה לטורקיה.

אם יש לך שאלות או חששות לגבי נסיעה לטורקיה במהלך מגיפת ה- COVID-19, עדיף לפנות לממשלה המקומית שלך או לממשלת טורקיה לקבלת העצה המעודכנת ביותר.

איזה סוג מבחן יש צורך?

סוג המבחן הנדרש לכניסה לטורקיה תלוי במדינה ממנה אתה נוסע.אם אתה בא ממדינה שנחשבת לסיכון גבוה עבור COVID-19, תידרש להראות הוכחה לבדיקת PCR שלילית שנלקחה תוך 72 שעות מרגע הטיסה שלך לטורקיה.בנוסף לכל אלה, כל מי שמגיע ממדינה בסיכון גבוה חייב להסגר למשך 14 יום עם ההגעה לטורקיה.

אם אתה נוסע ממדינה הנחשבת כסיכון נמוך, לא תידרש לספק הוכחה לבדיקה שלילית, אך תידרש למלא טופס בדיקת בריאות.מי שמגיע ממדינות בסיכון נמוך צריך עדיין להסגר למשך 14 יום, אך יתכן שזה ייעשה בבית במקום במלון.

מה עלות הבדיקה?

עלות הבדיקה משתנה בהתאם למקום בו היא נלקחת.באופן כללי, עלות מבחן PCR בטורקיה היא בין 100 ל -200 אירו.חשוב לציין כי עלות הבדיקה אינה מכוסה על ידי ממשלת טורקיה, ויש לשלם אותה מהכיס.

מה אם אין לי מבחן?

מי שאין לו הוכחה לבדיקת PCR שלילית לא יורשה להיכנס לטורקיה.בנוסף לכל זה, אם תגיעו לטורקיה ללא מבחן, תידרשו להסגר במלון במשך 14 יום, על חשבונכם.

האם יש פטורים?

ישנם כמה פטורים לכלל הדורשים בדיקת PCR שלילית לפני הכניסה לטורקיה.ילדים מתחת לגיל שש אינם נדרשים להציג מבחן שלילי, ואלה עם היתר מגורים טורקי תקף פטור גם הם מהכלל.

שאלות נפוצות

  • האם אני זקוק למבחן קורונה לפני שטס לטורקיה? כן, אם אתה נוסע ממדינה בסיכון גבוה, תצטרך להציג הוכחה למבחן PCR שלילי שנלקח תוך 72 שעות מרגעהטיסה שלך לטורקיה.
  • איזה סוג מבחן נדרש? מבחן PCR נדרש לכניסה לטורקיה ממדינה בסיכון גבוה.
  • מה עלות הבדיקה? עלות הבדיקה משתנה תלוי היכן היא נלקחת, אך בדרך כלל היא בין 100 ל -200 אירו.
  • מה אם אין לי מבחן? מי שאין לו הוכחה לבדיקת PCR שלילית לא יורשה להיכנס לטורקיה, ויידרש להסגר במלון במשך 14ימים, על חשבונם.
  • האם יש פטורים? כן, ילדים מתחת לגיל שש ואלה עם היתר מגורים טורקי תקף פטורים מהכלל.

לסיכום, חשוב לציין כי כל מי שנוסע לטורקיה ממדינה בסיכון גבוה נדרש להראות הוכחה לבדיקת PCR שלילית שנלקחה תוך 72 שעות מרגע טיסתם.מי שאין לו הוכחה לבדיקה שלילית לא יורשה להיכנס לטורקיה, והוא יידרש להסגר במלון במשך 14 יום, על חשבונם.אף על פי שעלות המבחן אינה מכוסה על ידי ממשלת טורקיה, עדיין חשוב להבטיח שלמילים הנוסעים לטורקיה יש את המסמכים הדרושים על מנת להימנע מכל סוגיות עם ההגעה.

למידע נוסף על האם אתה זקוק למבחן קורונה לפני שאתה טס לטורקיה, אתה יכול להציג את הגדרת Wikipedia .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד