השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » מדריך שלב אחר שלב כיצד להשתמש ברולר פנים ליתרונות מקסימליים

מדריך שלב אחר שלב כיצד להשתמש ברולר פנים ליתרונות מקסימליים

היתרונות של שימוש ברולר פנים

כאשר משתמשים בו כראוי, רולר פנים יכול להיות כלי יעיל להפליא בשגרת היופי שלך.גלילי פנים, הידועים גם בשם גלילי ירקן, קיימים כבר מאות שנים ומשמשים לעיסוי הפנים, להפחית נפיחות ולקידום ניקוז לימפה.הפופולריות של גלילי הפנים רק גדלה בשנים האחרונות ככל שיותר אנשים התוודעו ליתרונות הבריאות והיופי הפוטנציאליים שלהם.

גלילי פנים יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם, להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים ואפילו לעזור למזער עיגולים כהים מתחת לעיניים.בנוסף, גלילי פנים הם דרך נהדרת להמריץ את העור ולעזור לו לספוג מוצרים בצורה יעילה יותר.

כיצד להשתמש ברולר פנים

השימוש ברולר פנים הוא פשוט, אך ישנם כמה צעדים חשובים שכדאי לזכור.השלב הראשון הוא לנקות את הפנים שלך עם ניקוי עדין ומים חמים.זה יסיר כל לכלוך ושמן שיכולים להפריע ליעילות רולר הפנים.

בשלב הבא, מרחו שמן פנים או סרום על הפנים.זה יאפשר לרולר לגלוש בצורה חלקה על העור.הקפד להשתמש במגע קל ולהימנע מהפעלת לחץ רב מדי.

כדי להתחיל להתגלגל, התחל במרכז המצח והתגלגל כלפי חוץ ומטה לעבר המקדשים וקו הלסת.עשה זאת בערך 10-15 שניות.לאחר מכן תוכל לעבור על הלחיים, להמשיך להתגלגל כלפי חוץ ומטה.

טיפ:

נסה להשתמש ברולר בתנועה למעלה ומטה לאזור האף והסנטר.זה יעזור להפחית נפיחות ולקדם ניקוז לימפה.

בשלב הבא, גלגל את הגלגל מתחתית הצוואר לקו הלסת.זה יעזור להפחית את המתח ולקדם זרימת הדם.לאחר מכן תוכלו להתגלגל מקו הלסת לכיוון האוזניים.

לבסוף, גלגלו את הגלגל ממרכז המצח כלפי מעלה והחוצה לעבר המקדשים.זה יעזור להרפות את שרירי המצח ולהפחית את מראה הקמטים.

טיפים להשגת יתרונות מקסימליים

שימוש ברולר פנים באופן קבוע יכול לעזור למקסם את היתרונות שלו.נסה להשתמש ברולר שלך כל יום, באופן אידיאלי בבוקר ובערב.חשוב גם להשתמש בתנועה עדינה ומעגלית בעת התגלגלות.

בנוסף, נסה לשמור על הגלגל במקרר.זה יעזור להפחית נפיחות ולקידום זרימת הדם.לבסוף, הקפידו לנקות את הגלגל שלכם באופן קבוע.זה יעזור לשמור עליה נקייה מחיידקים ועפר.

רולר פנים יכול להיות תוספת נהדרת לכל שגרת יופי.עם כמה צעדים פשוטים ושימוש רגיל, תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שרולר פנים יכול לספק.

הוראות שלב אחר שלב כיצד להשתמש ברולר פנים

שימוש ברולר פנים הוא דרך קלה ומהנה לפנק את עורך.בין אם אתם מחפשים דרך להפחית קמטים, לקדם זרימת דם בריאה, או סתם לקחת קצת זמן מהיום שלכם כדי להרפות את שרירי הפנים שלכם, רולר פנים יכול לעשות את העבודה.להלן מדריך שלב אחר שלב לשימוש נכון ברולר פנים.

שלב 1: לנקות ולהכין את עורך

לפני שתתחיל לגלגל, חשוב להתחיל עם צפחה נקייה.שטפו את הפנים בעזרת ניקוי עדין, ואז מרחו קרם לחות כדי לשמור על לחות בעורך.אם אתה משתמש בשמן פנים, עיסוי אותו בעור שלך כדי להבטיח שגלגל הפנים שלך יחליק בצורה חלקה על העור שלך.

שלב 2: התחל לגלגל

כשמדובר בשימוש ברולר פנים, החוכמה היא להתגלגל בתנועה כלפי מעלה.התחל ממרכז הפנים שלך ואז התגלגל לכיוון המקדשים שלך.הקפידו לנוע לאט ובזהירות, ומפעילים לחץ עדין.הימנע מגלגול על כל תחומים שבהם יש דלקת פעילה או אקנה.

אתה יכול להשתמש בקצה הגדול יותר של הגלגל לאזורים גדולים יותר בפנים שלך, כמו הלחיים והמצח שלך.השתמש בקצה הקטן יותר של הגלגל לאזורים כמו קו הלסת, האף והעיניים שלך.גלגל כל אזור 4-6 פעמים, ודאג להשהות בין שבץ כדי לתת לעור שלך הפסקה.

שלב 3: נקה ואחסן את רולר הפנים שלך

אחרי שיש לך פיניםHED מתגלגל, חשוב לנקות את רולר הפנים שלך.השתמש בסבון עדין ובמים פושרים כדי לנקות את הגלגל.לאחר מכן, אחסן אותו במקום נקי ויבש.הקפד להחליף את רולר הפנים שלך כל 3-6 חודשים כדי להבטיח שהוא נטול לכלוך, שמן וחיידקים.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של שימוש ברולר פנים?

  • מפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים
  • מקדם זרימת דם בריאה
  • מרגיע שרירי פנים
  • מסייע למוצרי פנים לחדור עמוק יותר לעור
  • משפר את גמישות העור

באיזו תדירות עלי להשתמש ברולר פנים?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש ברולר פנים 2-3 פעמים בשבוע.עם זאת, אתה יכול להשתמש בו פחות או יותר בהתאם לצרכי העור שלך.

שימוש נכון ברולר פנים הוא דרך קלה ומרגיעה להעניק לעור שלך קצת TLC נוסף.על ידי ביצוע הצעדים המפורטים לעיל, תוכל להשתמש ברולר הפנים שלך בקלות וליהנות מהיתרונות של כלי טיפוח העור הפשוט הזה.למידע נוסף על היתרונות של גלגול פנים, בדוק את דף הוויקיפדיה הזה .

באמצעות רולר פנים באופן קבוע, תוכלו ליהנות מעור חלק יותר, בהיר יותר ונעורי למראה.אז למה לא לנסות את עצמך ולראות איזה הבדל זה יכול לעשות לעור שלך?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד