השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » בטל את נעילת העור ללא רבב עם 5 הצעדים הפשוטים הללו: כיצד להשתמש ברולר פנים

בטל את נעילת העור ללא רבב עם 5 הצעדים הפשוטים הללו: כיצד להשתמש ברולר פנים

היתרונות של שימוש ברולר פנים

השימוש ברולר פנים הוא דרך פופולרית יותר ויותר להפחתת קמטים, לשפר את גוון העור והמרקם ולקדם מראה צעיר יותר.זהו טיפול קל, בעלות נמוכה ולא פולשנית שיכול לעזור לך להשיג את התוצאות שאתה רוצה.למרות שזה אולי נראה כמו מושג חדש יחסית, גלילי פנים קיימים כבר מאות שנים, עם כמה תרבויות עתיקות המשתמשות בצורות שונות של עיסוי וגלגול כדי לשפר את מראה העור.כיום, גלילי פנים מודרניים נועדו למקסם את היתרונות של העיסוי ולעורר את ייצור הקולגן והאלסטין, החיוניים לעור נעורים ובריא.

מהו רולר פנים?

רולר פנים הוא מכשיר כף יד המשמש לעיסוי העור בעדינות.בדרך כלל הוא עשוי אבן, זכוכית או נירוסטה וכולל שניים או שלושה גלילים קטנים בקצה אחד וידית בצד השני.גלילי פנים נועדו ליצור תנועה מתגלגלת המעוררת את העור ומסייעת בפירוק ולבטל רעלים, לעורר זרימה ולקדם ייצור קולגן.

כיצד להשתמש ברולר פנים

השימוש ברולר פנים הוא קל וניתן לעשות זאת בבית עם רק כמה צעדים פשוטים.

  • ראשית, וודא שרולר הפנים שלך נקי לפני השימוש בו.השתמש במנקה עדין ובמים חמים כדי לנקות היטב את הגלגל.
  • הבא, התחל על ידי גלגול הגלגל בעדינות מעל המצח והלחיים שלך.העבירו את הגלגל לתנועות כלפי מעלה וחוץ, ממרכז הפנים לכיוון הצדדים וקו השיער.
  • המשך לגלגל את גלגל הפנים על פניך, באמצעות לחץ עדין.העבירו את הגלגל בתנועה סיבובית מעל לחייכם, הסנטר והצוואר.
  • לאחר שתסיים לגלגל את גלגל הפנים על הפנים שלך, מרחי קרם לחות כדי לעזור לשמור על עורך מתייבש ומוזן.

טיפ מועיל:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש ברולר הפנים פעם או פעמיים בשבוע.כמו כן, זכור כי השימוש ברולר הפנים לעתים קרובות מדי עלול לגרום לגירוי ודלקת.

כאשר משתמשים בו נכון, רולר פנים יכול להועיל מאוד לעור שלך.זה עוזר לעורר זרימה, פירוק רעלים ולהגביר את ייצור הקולגן, שכולם יכולים לעזור בשיפור המרקם, הטון והבריאות הכללית של העור שלך.בנוסף, זוהי דרך פשוטה, לא פולשנית ובמחיר סביר לשמור על עור נעורים.

חלק 2: כיצד להשתמש כראוי ברולר פנים

שימוש ברולר פנים הוא דרך נהדרת לעורר זרימה ולקדם ייצור קולגן, אך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר חשוב להשתמש נכון ברולר.להלן מספר טיפים כיצד להשתמש כראוי ברולר פנים.

1.התחל עם עור נקי

לפני השימוש ברולר פנים, חשוב לוודא שהעור שלך נקי.התחל על ידי שטיפת הפנים ואז ייבושם במגבת נקייה ורכה.זה יבטיח כי העור שלך נטול לכלוך, שמן ואיפור, כך שהגלגל יכול לגלוש בצורה חלקה יותר על הפנים שלך.

2.גלש את הגלגל מעל העור שלך

ברגע שהעור שלך נקי, התחל לגלגל את המכשיר מעל הפנים שלך.התחל במצחך וגלגל לאט את המכשיר בתנועה כלפי חוץ ומטה.הקפד להשתמש בלחץ עדין כשאתה מתגלגל, שכן לחץ רב מדי עלול לגרום נזק לעור.אתה יכול גם להשתמש ברולר על הצוואר, בסנטר ובאזורים אחרים בפנים שלך.

3.למרוח קרם סרום או לחות

לאחר שתסיים לגלגל את המכשיר מעל עורך, למרוח סרום או קרם לחות.זה יעזור להזין את עורכם ולשמור עליו לחות.נוסף

4.השתמש ברולר באופן קבוע

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש ברולר הפנים על בסיס קבוע.זה יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים, כמו גם לשפר את האלסטיות והמוצקות של העור שלך.באופן אידיאלי, עליך להשתמש ברולר לפחות פעם או פעמיים בשבוע.

מסקנה

באמצעות רולר פנים iדרך נהדרת להגביר את בריאות העור והיופי של העור שלך.על ידי ביצוע העצות המפורטות לעיל, אתה יכול להבטיח שאתה משתמש נכון ברולר ולהפיק את המרב מהמוצר שלך.לקבלת יתרונות נוספים, שקול להשתמש בסרום פנים או קרם לחות יחד עם הגלגל.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש ברולר פנים?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עליך להשתמש ברולר פנים לפחות פעם או פעמיים בשבוע.

האם גלגל פנים באמת עובד?

כן, הוכח כי גלילי פנים יעילים בהגברת זרימת הדם, קידום ייצור הקולגן והפחתת המראה של קמטים וקווים עדינים.עם זאת, חשוב להשתמש ברולר בצורה נכונה ובאופן קבוע כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד