השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » כיצד להשתמש ברולר דרמה לשיער: הוראות שלב אחר שלב!

כיצד להשתמש ברולר דרמה לשיער: הוראות שלב אחר שלב!

מהו רולר דרמה?

רולר דרמה הוא מכשיר כף יד המשמש לטיפול במגוון מצבי עור.הוא מורכב מראש רולר עם מחטים עדינות מאוד שנעו בין 0.2 ל- 3.0 מ”מ.המכשיר מגולגל על פני העור, ויוצר נקבים זעירים בעור.נקבים קטנים אלה מעוררים את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, מגביר את ייצור הקולגן ומשפר את מרקם וגוון העור.ניתן להשתמש גלילי דרמה גם לטיפול בנשירת שיער.

כיצד להשתמש ברולר דרמה לאובדן שיער

שימוש ברולר דרמה לאובדן שיער הוא תהליך פשוט יחסית.ראשית, חשוב לוודא שרולר הדרמה נקי.לפני השימוש ברולר, חיטוי אותו בשפשוף אלכוהול.לאחר מכן, החל כמות נדיבה של תמיסת צמיחת שיער מקומית כמו Minoxidil על אזור הקרקפת שצריך לטפל.

בשלב הבא, קח את גלגלת הדרמה וגלגל אותו בעדינות בכיוון אופקי, אנכי ואלכסון על שטח הקרקפת שצריך לטפל בו.חשוב להשתמש בלחץ קל בעת השימוש ברולר ולא ללחוץ חזק מדי.גלגל את גלגלת הדרמה מעל כל אזור בקרקפת 4-5 פעמים.אם אזורים בקרקפת רגישים במיוחד, צמצם את מספר הפעמים בהן משתמשים בהגלגל.

לאחר גלגול שטח הקרקפת, חשוב למרוח קרם ריפוי עור או סרום על האזור.זה יעזור להפחית דלקת, אדמומיות וגירוי שנגרם על ידי הגלגל.

טיפ:

חשוב להשתמש ברולר דרמה לאובדן שיער באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.נסה להשתמש ברולר לפחות פעמיים בשבוע לקבלת תוצאות אופטימליות.

לבסוף, נקה את הגלגל ביסודיות באמצעות שפשוף אלכוהול ואחסן אותו במקום קריר ויבש.

היתרונות של רולר דרמה לאובדן שיער

באמצעות רולר דרמה לאובדן שיער יש מספר יתרונות.זה יכול לעזור לעורר צמיחת שיער, להפחית את נשירת השיער ולשפר את המראה של שיער דליל.בנוסף, זה יכול לעזור להגדיל את זרימת הדם לקרקפת, מה שיכול לעזור להזין את הזקיקים ולקדם צמיחת שיער בריאה.

ניתן להשתמש גלילי דרמה גם לטיפול באלופציה, מצב המאופיין באובדן שיער טלאי.על ידי שימוש ברולר כדי לעורר את הקרקפת, זה יכול לעזור להפחית את נשירת השיער ולקדם צמיחה מחודשת של שיער באזורים המושפעים מאלופציה.

לבסוף, השימוש ברולר דרמה יכול לעזור להפחית את מראה הצלקות הנגרמת כתוצאה מאובדן שיער.על ידי יצירת נקבים זעירים בעור, זה יכול לעזור להפחית את המראה של צלקות, ולגרום לקרקפת להיראות חלק יותר ואחיד יותר.

מסקנה

שימוש ברולר דרמה לאובדן שיער הוא דרך בטוחה ויעילה לעורר צמיחת שיער ולהפחית את נשירת השיער.על ידי שימוש ברולר באופן קבוע, זה יכול לעזור בשיפור המראה של שיער דליל ולהפחית את מראה הצלקות הנגרם כתוצאה מאובדן שיער.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את נשירת השיער ולקדם צמיחת שיער מחדש באזורים שנפגעו מאלופציה.

גלילי דרמה הם דרך יעילה לעורר את צמיחת השיער ולהתייחס לשיער דליל.מדריך זה יספק לך הוראות שלב אחר שלב כיצד להשתמש ברולר דרמה לשיער.

שלב 1: הכן את רולר הדרמה

לפני השימוש ברולר הדרמה לשיער, חשוב להכין אותו כראוי.התחל בניקוי הגלגל עם שפשוף אלכוהול כדי לחטא אותו.לאחר ניקויו, יבש היטב את הגלגל לפני השימוש.

שלב 2: לנקות את השיער והקרקפת

לפני השימוש, חשוב לנקות היטב את השיער והקרקפת.ניתן לעשות זאת עם שמפו עדין ומים חמים.זה יעזור להסיר כל שאריות או הצטברות בקרקפת, מה שמבטיח כי רולר ה- DERMA יוכל לחדור לקרקפת ביעילות.

שלב 3: החל קרם קהה

כדי להפחית כל אי נוחות מגלגל הדרמה, מומלץ למרוח קרם קהה לפני השימוש.זה יעזור להפחית כל כאב או אי נוחות שעשויים להיות קשורים לשימוש ברולר הדרמה עבור הייר ‘.

שלב 4: התחל לגלגל

ברגע שרולר הדרמה מוכן, התחל לגלגל אותו מעל הקרקפת.התחל בקו השיער וגלגל אותה בתבנית אנכית, אופקית ואלכסון.ודא שאתה מגלגל את גלגלת הדרמה מעל כל אזור בקרקפת מספר פעמים.

שלב 5: נקה ואחסן את רולר הדרמה

לאחר שסיימת להשתמש ברולר הדרמה, חשוב לנקות אותו היטב ולאחסן אותו כראוי.נקה את רולר הדרמה בשפשוף אלכוהול ותן לו להתייבש באוויר לפני שאחסנו אותו במקום בטוח.

רולר דרמה להוראות שיער לשימוש: שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי להשתמש ברולר דרמה לשיער?
    מומלץ להשתמש ברולר הדרמה לשיער פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • האם אוכל להשתמש ברולר הדרמה באזורים אחרים בגוף?
    כן, ניתן להשתמש ברולר הדרמה באזורים אחרים בגוף, כמו הפנים והצוואר.
  • מהי הדרך הטובה ביותר לנקות את רולר הדרמה?
    הדרך הטובה ביותר לנקות את רולר הדרמה היא להשתמש בשפשוף אלכוהול ולתת לו להתייבש באוויר.

גלילי דרמה הם דרך יעילה לעורר את צמיחת השיער ולהתייחס לשיער דליל.על ידי ביצוע הצעדים המפורטים במדריך זה, אתה יכול להשתמש ברולר דרמה לשיער בביטחון ולהשיג את התוצאות הרצויות.חשוב לנקות את גלגלת הדרמה ביסודיות לאחר כל שימוש ולאחסן אותו בבטחה.יתר על כן, ניתן להשתמש ברולר הדרמה באזורים אחרים בגוף, כמו הפנים והצוואר.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש ברולר הדרמה לשיער פעמיים בשבוע.

Wikipedia.org מגדיר רולר דרמה להוראות שיער לשימוש כ”שיטה לגירוי צמיחת שיער באמצעות גלגלת עם מחטים קטנות בקצה כדי לנקב את הקרקפת.הטכניקה שימשה לטיפול בתנאי קרקפת כמו אלופציה, כמו גם לעידוד צמיחת שיער בריאה. ”

לסיכום, גלילי דרמה הם דרך יעילה לעורר את צמיחת השיער ולהתייחס לשיער דליל.הם קלים לשימוש ועל ידי ביצוע הצעדים המפורטים במדריך זה, תוכלו להשתמש ברולר דרמה לשיער בביטחון ולהשיג את התוצאות הרצויות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד