השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » מה לארוז בארנק שלך: הכנה לטיול בלתי נשכח לטורקיה עם הכסף הנכון!

מה לארוז בארנק שלך: הכנה לטיול בלתי נשכח לטורקיה עם הכסף הנכון!

איזה מטבע לקחת לטורקיה

נסיעה לטורקיה היא חוויה מרגשת עבור אנשים רבים.זוהי מדינה עם היסטוריה עשירה, נופים מדהימים ותרבות תוססת.לפני שאתה הולך, חשוב לדעת איזה מטבע לקחת לטורקיה כדי שתוכל להפיק את המרב מהטיול שלך.

המטבע הרשמי של טורקיה הוא לירה הטורקית (ניסיון).עם זאת, ייתכן שקל לך יותר להשתמש במטבעות זרים כמו הדולר של ארצות הברית (USD), יורו (EUR) ו- British Pound (GBP) בזמן טורקיה.הסיבה לכך היא שכמה עסקים, במיוחד אלה שממוקדים לתיירים, עשויים לקבל מטבעות אלה.

כיצד להחליף מטבע בטורקיה

ישנן מספר דרכים בהן תוכלו להחליף מטבע בטורקיה.הדרך הקלה ביותר היא להחליף את כספך בבנקים, משרדי חילופי מטבעות וסוחרים מורשים.בדרך כלל מקומות אלה מציעים שערי חליפין תחרותיים ואין עמלות או עמלות נסתרות.

אתה יכול גם להחליף את המטבע שלך בשדה התעופה.עם זאת, שערי החליפין אינם תחרותיים בדרך כלל כמו בנקים ומשרדי חילופי מטבעות.

אפשרות נוספת היא להשתמש בכספומטים.כספומטים זמינים באופן נרחב ותוכלו למשוך מהם מטבע מקומי.עם זאת, יתכן שתחויב בתשלום בגין שימוש בכספומט.

טיפים להחלפת מטבע בטורקיה

כדי להשיג את שער החליפין הטוב ביותר, עליכם לעשות קניות ולהשוות תעריפים במקומות שונים.וודא שאתה מבין את העמלות והעמלות הקשורות להחלפה לפני שאתה מתחייב לעסקה.

כדאי גם לשאת מטבע מקומי למקרה שתזדקק לו לרכישות קטנות או הוצאות לא צפויות.אתה יכול להחליף את המטבע שלך בבנק או במשרד בורסת מטבע כשאתה מגיע.

לבסוף, מועיל לקבל קצת מטבע חוץ.בדרך זו אתה יכול להחליף אותו בקלות אם אתה צריך.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לחסוך כסף בעת החלפת מטבע בטורקיה, אתה יכול להשתמש בכרטיס רב-מראש בתשלום מראש.סוג זה של כרטיס מאפשר לך לאחסן עליו מספר מטבעות, מה שמקל על משיכת המטבע המקומי מכספומטים ולשלם עבור סחורות ושירותים.הכרטיס גם מבטיח שתקבל את שער החליפין הטוב ביותר שיש.

כרטיסי מזומנים וכרטיסי אשראי

כשנוסעים לטורקיה, חשוב להיות מודעים לסוג המטבע המקובל במדינה.לירה הטורקית היא המטבע הרשמי של טורקיה, והיא צורת הכסף היחידה המקובלת באופן נרחב.עם זאת, מרבית כרטיסי האשראי הגדולים, כמו ויזה ומסטרקארד, מקובלים ברוב החנויות והמסעדות.מומלץ לשאת איתך קצת מזומנים למקרה שתצטרך לרכוש משהו מספק שאינו מקבל כרטיסי אשראי.כדאי גם שיהיה קצת מזומנים במקרה של חירום.

החלפת כסף

אם אתה מתכנן להחליף כסף בזמן טורקיה, חשוב לדעת שיש מגבלות מסוימות על סכום המטבע החוץ שתוכלו להחליף.בנק טורקיה מחייב את המטיילים להכריז על כל מטבע חוץ שהם מביאים למדינה.לאחר שהצהרת על מטבע החוץ שלך, אתה יכול להחליף אותו בכל בנק או משרד חילופי גדול.חשוב לציין כי יתכן שתחויב בתשלום עמלה בעת החלפת כסף, ולכן עדיף לקנות את המחירים הטובים ביותר.

כספומטים

כספומטים זמינים באופן נרחב בטורקיה, והם דרך נוחה למשוך מזומנים מחשבונות הבנק שלך.עם זאת, חשוב להיות מודעים לכך שכמה כספומטים עשויים שלא לקבל כרטיסים זרים.בנוסף, כמה כספומטים עשויים לגבות תשלום עבור משיכות, ולכן עדיף לבדוק עם הבנק שלך לפני שתשתמש בכספומט בטורקיה.

בדיקות המטייל

הבדיקות של המטייל הן אפשרות נוספת למטיילים לטורקיה.עם זאת, הם אינם מקובלים במדינה, והם יכולים להיות קשים למזומן.בנוסף, הבדיקות של המטייל כבר לא פופולריות כמו שהיו פעם, ולכן עדיף להימנע משימוש בהן בטורקיה.

סיכום

כשנוסעים לטורקיה, חשוב להיות מודעים לסוג המטבע המקובל במדינה.לירה הטורקית היא המטבע הרשמי של טורקיה, והיא צורת הכסף היחידה המקובלת באופן נרחב.עם זאת, מרבית כרטיסי האשראי הגדולים, כמו ויזה ומסטרקארד, מקובלים ברוב החנויות והמסעדות.ניתן גם להחליף מטבע חוץ ברוב הבנקים או משרדי החילוף.כספומטים זמינים באופן נרחב בטורקיה, אך חלקם עשויים שלא לקבל כרטיסים זרים.בדיקות המטייל אינן מקובלות באופן נרחב בטורקיה, ולכן עדיף להימנע משימוש בהן.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשיג מזומנים בטורקיה?

הדרך הטובה ביותר להשיג מזומנים בטורקיה היא להשתמש בכספומט.כספומטים זמינים באופן נרחב במדינה, והם דרך נוחה למשוך מזומנים מחשבונות הבנק שלך.עם זאת, חשוב להיות מודעים לכך שכמה כספומטים עשויים שלא לקבל כרטיסים זרים.

האם הבדיקות של המטייל מתקבלות בטורקיה?

בדיקות המטייל אינן מקובלות באופן נרחב בטורקיה, ולכן עדיף להימנע משימוש בהן.בנוסף, הבדיקות של המטייל כבר לא פופולריות כמו שהיו פעם, ולכן עדיף להימנע משימוש בהן בטורקיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד