השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » חיסכון לא יאומן במעלית חזה בטורקיה: גלה את המחיר כאן!

חיסכון לא יאומן במעלית חזה בטורקיה: גלה את המחיר כאן!

הרמת חזה בטורקיה: מדריך מקיף

הרמת חזה, המכונה גם Mastopexy, היא הליך ניתוחי קוסמטי פופולרי שיכול לעזור לנשים להשיג קו חזה צעיר יותר למראה.ההליך כולל הסרת עודפי עור ושומן מהשדיים, ואז מעצבת מחדש והרמת הרקמה הנותרת כדי ליצור מראה פרקי יותר וסימטרי יותר.זו דרך נהדרת להשיג את הגוף שתמיד חלמת עליו מבלי שתצטרך לעבור ניתוח גדול או תקופת התאוששות ארוכה.אבל לפני שתקבל את ההחלטה לעבור ניתוח להעלית חזה, עליך לדעת על מחיר ההליך בטורקיה וכל מה שהוא כרוך בו.

מה עלות הרמת השד בטורקיה?

עלות ניתוחי הרמת חזה בטורקיה משתנה בהתאם לנוהל הספציפי, במורכבות המקרה ובחוויה של המנתח.באופן כללי, מחיר הניתוח יכול לנוע בין 4,500 ל -7,500 אירו, כאשר העלות הממוצעת היא בסביבות 5,500 אירו.מחיר זה כולל את שכר המנתח, שכר הטרחה של הרופא המרדים ועלות השהייה בבית החולים.חשוב לציין כי המחיר יכול להיות גבוה או נמוך יותר בהתאם למקרה האינדיבידואלי, ולכן עדיף לדבר עם המנתח שלך כדי לקבל הערכה מדויקת של עלות ההליך שלך.

מה כלול במחיר?

מחיר ניתוחי העלאת השד בטורקיה כולל את שכר המנתח, שכר הטרחה של הרופא המרדים ועלות השהות בבית החולים.בדרך כלל זה מכסה בדרך כלל את עלות הטיפול הטרום-אופ והפוסט-אופ, כמו גם כל תרופות שעשויות להיות נחוצות.בנוסף, זה עשוי לכלול גם את העלות של כל בדיקות או סריקות נחוצות הנדרשות לפני ההליך.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה שוקל ניתוח הרמת חזה בטורקיה, הקפד לחקור את האישורים והניסיון של המנתח שאתה שוקל.חשוב לוודא שהמנתח שלך מוסמך על לוח ומנוסה בביצוע הנוהל, מכיוון שזה יבטיח את התוצאה הטובה ביותר.
הרמת חזה בטורקיה היא הליך פופולרי יותר ויותר עבור נשים שרוצות לשפר את צורתם וגודל שדיהן.זה כרוך בהסרת עודפי עור ומיקום מחדש של הרקמה שנותרה כדי ליצור מראה צעיר ומושך יותר.הנוהל יכול להיעשות במגוון דרכים, והעלות יכולה להשתנות בהתאם לסוג ההרמה שנבחרה ובמרפאה בה היא מבוצעת.ללא קשר לעלות, אנשים רבים מגלים שהיתרונות של הרמת השד בטורקיה שווים את זה, מכיוון שזה יכול לעזור בשיפור ההערכה העצמית של האדם ואת הביטחון.

מהי הרמת חזה בטורקיה?

הרמת חזה בטורקיה היא הליך כירורגי המשמש להעלאת ולעיצוב מחדש של השדיים.ניתן להשתמש בו כדי לשחזר את השדיים למצב צעיר יותר, לשפר את המראה של שדיים נפולים ולהפחית את גודל האורולה.ההליך כולל הסרת עודף עור ועיצוב מחדש של הרקמה הנותרת ליצירת מראה מורם ומושך יותר.

סוגי הרמת חזה בטורקיה

ישנם כמה סוגים שונים של הרמת חזה בטורקיה, כולל מעלית הסהר המסורתית, המעלית האנכית, מעלית ה- T ההפוכה והעלית על מקל.כל סוג של מעלית חזה נועד להשיג תוצאה שונה, וסוג ההרמה שנבחר יהיה תלוי בצרכים ובהעדפותיו של האדם.עלות ההליך תשתנה גם על פי סוג ההרמה שנבחרה.

הרמת סהר

מעלית הסהר היא הסוג הפחות פולשני של הרמת חזה.זה כרוך בביצוע חתך בצורת סהר סביב החלק העליון של האורולה והסרת כמות קטנה של עור.הוא משמש לרוב כדי להרים מעט את השדיים, ולעתים קרובות הוא משולב עם נהלים אחרים כמו הגדלת חזה או הפחתת חזה.

הרמה אנכית

המעלית האנכית היא הליך נרחב יותר מאשר מעלית הסהר, מכיוון שהיא כוללת יצירת חתך סביב כל האורולה והסרת עור רב יותר מאשר מעלית הסהר.הוא משמש למיקום מחדש של רקמת השד, להריםהשדיים, ומפחיתים את גודל האורולה.

היתרונות של הרמת חזה בטורקיה

להרמת חזה בטורקיה יכולות להיות מספר יתרונות, כולל שיפור המראה של שדיים נפולים, השבת השדיים למצב צעיר יותר והפחתת גודל האורולה.זה יכול גם לעזור בשיפור ההערכה העצמית של האדם ואת הביטחון.

הרמת חזה בעלות טורקיה

עלות הרמת חזה בטורקיה תשתנה בהתאם לסוג ההרמה שנבחרה והמרפאה בה היא מבוצעת.באופן כללי, עלות ההליך נעה בין 2,000 ל 7,000 $.חשוב לציין כי עלות ההליך יכולה להיות גבוהה יותר אם מתבצעות נהלים נוספים כמו הגדלת חזה או הפחתת שד במקביל.

שאלות נפוצות קשורות

מהו זמן ההחלמה למעלית חזה בטורקיה?

זמן ההתאוששות למעלית חזה בטורקיה יהיה תלוי בסוג ההרמה שנבחרה ובבריאותו הכללית של האדם.באופן כללי, זמן ההחלמה הוא שבועיים עד ארבעה שבועות.במהלך תקופה זו, חשוב לעקוב אחר ההוראות שלאחר הניתוח שמספק המנתח ולהימנע מפעילויות מאומצות.

האם הרמת חזה בטורקיה בטוחה?

כן, הרמת חזה בטורקיה היא הליך בטוח כאשר הוא מבוצע על ידי מנתח מנוסה ומוסמך.חשוב לחקור את המנתח והמרפאה לפני שיש להם את ההליך ולעקוב אחר כל ההוראות לפני הניתוח ואחרי הניתוח.בנוסף, חשוב לקבל ציפיות מציאותיות לתוצאות ההליך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד