השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » התרופה של סבתא לקשרי שיער: פיתרון טבעי וקל לשיער חלק משיי!

התרופה של סבתא לקשרי שיער: פיתרון טבעי וקל לשיער חלק משיי!

התרופה של סבתא לקשרי שיער

הצורך להתמודד עם קשרי שיער עקשניים יכול להוות מטרד אמיתי.אמנם קיימים מספר מוצרים הקיימים בשוק כדי לעזור בבעיה זו, אך הפיתרון הטוב ביותר עשוי להגיע למעשה מהמטבח של סבתא שלך.סבתא משתמשת בתרופות ביתיות כדי לעזור בנושאי יופי במשך מאות שנים, וקשרי שיער אינם יוצאים מן הכלל.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר שהועברו לאורך דורות שבטוח יסייעו להחליק את אותם קשרים בעייתיים.

מרכך ומים חמים

אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מקשרי שיער היא להשתמש במזגן ובמים חמים.התחל על ידי הרטבת שיערך במים חמים ואז החלת כמות נדיבה של מרכך.לעסות את המזגן לשיערך ואז השתמש במסרק רחב שיניים כדי לסרק בעדינות דרך הקשרים.לאחר שעבדת על כל הקשר, שוטף את המזגן מהשיער שלך במים חמים.

טיפ:

חשוב להשתמש במסרק רחב שן כאשר עובדים דרך הקשרים.מסרק או מברשת רגילים יכולים להיות קשים מדי על השיער ועלול לגרום לשבירה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לקשרי שיער המשמשים במשך מאות שנים.השמן עשיר בחומצות שומן המסייעות להזין ולהרטיב את השיער, מה שמקל על העבודה באמצעות קשרים.לשימוש, חיממו כמות קטנה של שמן קוקוס בידיים ואז לעסות אותו לשיערך.התחל בטיפים של שיערך ועבד את הדרך שלך לשורשים.לאחר שעבדת אותו בשיער שלך, השתמש במסרק רחב שיניים כדי לסרק בעדינות דרך הקשרים.

טיפ:

חשוב להשתמש רק בכמות קטנה של שמן בעת עבודה דרך קשרים.יותר מדי שמן יכול להפוך את השיער לשומני ולגרום לו להביט בשקילה.

התרופה של סבתא לקשרי שיער: פירוק הסבכים

התרופה של סבתא לקשרי שיער היא דרך מנוסה ואמיתית לעזור לך להפחית סבכים בשיער שלך ללא שימוש בשמפו ומזגנים כימיים קשים.סבתות השתמשו בתרופה זו מזה דורות והיא הוכחה כיעילה לשחרר קשרים עקשניים ולספק מרקם חלק יותר ורך יותר לשיערך.הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: לרכך את השיער

הצעד הראשון בתרופה של סבתא לקשרי שיער הוא לרכך את השיער.ניתן לעשות זאת על ידי הרטבת השיער במים חמים ומריחת כמות נדיבה של מרכך.השאירו את המזגן לפחות חמש דקות לפני שטיפתו.זה יעזור לרכך את קווצות השיער, מה שמקל על פירוק הקשרים.

שלב 2: מסרק דרך זהירות

ברגע שהשיער מתרכך, הגיע הזמן להתחיל לפרק את הקשרים.התחל בתחתית הקשר וסרק בעדינות דרכו בעזרת מסרק רחב.אל תמשוך או תמשוך חזק מדי, מכיוון שזה יכול לפגוע בשיער.עבדו בדרך עד שורש הקשר ואז התחילו לסרוק כלפי מטה עד שהוא לא מתעסק לחלוטין.

שלב 3: החל מרכך חופשה

ברגע שהקשרים נעלמים, חשוב למרוח מרכך חופשה כדי לעזור לשמור על השיער רך וחלק.זה יעזור גם למנוע יצירת סבכים עתידיים.חפש מרכך חופשה שעוצב במיוחד לשיער המועמד לסבכים.

טיפים נוספים למניעת קשרי שיער

בנוסף לשימוש בתרופה של סבתא לקשרי שיער, ישנם כמה טיפים נוספים שבהם תוכלו להשתמש בכדי לעזור למנוע את יצירתם.

  • הימנע מצחצוח שיערך כאשר הוא רטוב, מכיוון שזה יכול לגרום לגדילים להסתבך ביתר קלות.
  • לישון עם השיער שלך בלחמניה רופפת או צמה כדי לעזור במניעת יצירת קשרים.
  • השתמש בטיפול במיזוג עמוק פעם בשבוע כדי לעזור לשמור על השיער לחות ורך.
  • חתוך את שיערך באופן קבוע כדי להבטיח כי כל הקצוות המפוצלים יוסרו.

על ידי עקוב אחר התרופה של סבתא לקשרי שיער וטיפים נוספים אלה, אתה יכול לעזור לשמור על שיערך ללא סבך ונראה יפה.

שאלות נפוצות

מהי התרופה של סבתא לקשרי שיער?

התרופה של סבתא לשיער KnoTS היא דרך מנוסה ואמיתית לעזור להפחית סבכים בשיער שלך ללא שימוש בשמפו ומזגנים כימיים קשים.זה כרוך בהרטבת השיער במים חמים ומריחת כמות נדיבה של מרכך, ואחריו מסרקים בזהירות דרך הקשר עם מסרק רחב.לבסוף, החל מרכך חופשה כדי לעזור לשמור על השיער רך וחלק.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופה של סבתא לקשרי שיער?

יש להשתמש בתרופה של סבתא לקשרי שיער לפי הצורך, תלוי באיזו תדירות אתה חווה סבכים בשיער שלך.כדאי גם להשתמש בו בשילוב עם טיפים אחרים למניעת קשרי שיער, כמו הימנעות מצחצוח שיער רטוב ושינה עם השיער שלך בלחמניה או צמה רופפת.

מסקנה

התרופה של סבתא לקשרי שיער היא דרך פשוטה אך יעילה לעזור להפחית סבכים בשיערך ללא שימוש בשמפו ומזגנים כימיים קשים.כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, הקפד לבצע את הצעדים המפורטים לעיל ולהשתמש בהם בשילוב עם טיפים אחרים למניעת קשרי שיער.בנוסף, תוכלו ללמוד עוד על תרופה זו על ידי בדיקת הגדרת Wikipedia.org לגבי תרופת סבתא עבור קציני שיער .עם התרופה של סבתא וכמה טיפים מועילים, אתה יכול לשמור על השיער שלך נראה בריא ונטול סבך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד