השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » התנסו בהשתלת שיער בשיטה חדשה וחדשנית!

התנסו בהשתלת שיער בשיטה חדשה וחדשנית!

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא הליך כירורגי בו זקיקי השיער מושתלים מחלק אחד בגוף למשנהו.הוא משמש בעיקר לטיפול בהתקרחות של דפוס זכר, אך ניתן להשתמש בו גם כדי לשחזר ריסים, גבות, שיער זקן, וכדי למלא צלקות הנגרמות כתוצאה מתאונות או ניתוחים כמו בעלי מערכות פנים והשתלות שיער קודמות.השיער המושתל בדרך כלל גדל בעוד מספר חודשים וממשיך לצמוח לכל החיים.

שיטה חדשה להשתלת שיער

השיטה האחרונה להשתלת שיער נקראת מיצוי יחידות זקיק (FUE).שיטה זו משתמשת במכשיר מיוחד כדי לחלץ זקיקי שיער בודדים מאזור התורם ואז להשתיל אותם לאזור הנמען.התהליך פולשני באופן מינימלי וניתן להשלים אותו ביום אחד ללא השבתה.בניגוד לשיטות מסורתיות של השתלת שיער, FUE אינו דורש חתך לינארי, ולכן אין הצטלקות גלויה.

היתרונות של השתלת שיער FUE

השתלת שיער FUE מציעה מספר יתרונות על פני שיטות מסורתיות של השתלת שיער.אלו כוללים:

  • פולשני מינימלי – אין צורך בחתך לינארי
  • זמן התאוששות מהיר יותר – ניתן להשלים את הנוהל ביום אחד
  • אין צלקות גלויות
  • תוצאות למראה טבעי-השיער המושתל נראה ומרגיש כמו שיערו של המטופל עצמו
  • אחוזי הצלחה גבוהים – השתלות FUE בדרך כלל יש אחוזי הצלחה גבוהים עם סיכון מינימלי לסיבוכים

בנוסף ליתרונות אלה, השתלת שיער FUE היא גם משתלמת יותר משיטות מסורתיות של השתלת שיער.

טיפים לבחירת מרפאת השתלת שיער

בבחירת מרפאה להשתלת שיער, חשוב לחקור את המרפאה ואת המנתח המבצע את הנוהל.להלן מספר טיפים שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת:

  • בדוק את אישורי המרפאה – וודא שהמרפאה מוסמכת ומוסמכת
  • חקר את המנתח – קרא ביקורות ובקש הפניות מחולים קודמים
  • שאל שאלות – וודא שאתה מבין את הנוהל ואת התוצאות הצפויות
  • השווה מחירים – קבל הצעות מחיר ממרפאות שונות כדי להשוות מחירים
  • חפש הצעות מיוחדות – מרפאות מסוימות מציעות הנחות או הצעות מיוחדות

חשוב גם לוודא שהמרפאה מציעה שירותי טיפול לאחר טיפול.זה כולל פגישות מעקב, ייעוץ ותמיכה במהלך תקופת ההחלמה.

לבסוף, חשוב לזכור כי השתלת שיער היא הליך רפואי רציני ואסור להקל עליו בקלילות.חשוב למצוא מרפאה ומנתח שאתה מרגיש בנוח איתה ושאתה סומך על תוצאות הטובות ביותר.

יתרונות השתלת שיער עם שיטה חדשה

סיכונים ותופעות לוואי של FUE

למרות ש- FUE הוא הליך בטוח יחסית, ישנם כמה סיכונים ותופעות לוואי הקשורות אליו.אחת מתופעות הלוואי הנפוצות ביותר היא נפיחות ואודם של הקרקפת, שהיא בדרך כלל קצרת מועד וניתן לנהל אותה באמצעות תרופות ללא מרשם.בנוסף, חלק מהמטופלים עשויים לחוות קהות או עקצוץ זמניות באזור בו הוסרו הזקיקים.

במקרים נדירים, יתכן שיש צלקות מסוימות מהליך ה- FUE, אך בדרך כלל זה מינימלי ולעתים קרובות דוהה לאורך זמן.בנוסף, קיים סיכון קל לזיהום באתר ההשתלה, אם כי זה גם נדיר.לבסוף, חלק מהמטופלים עשויים לחוות מידה מסוימת של שפיכת שיער בשבועות שלאחר ההליך, אך בדרך כלל זה זמני והשיער יגדל אחורה בזמן.

שאלות נפוצות בנושא השתלת שיער עם שיטה חדשה

מה זה fue?

FUE מייצג מיצוי יחידות זקיק, וזו שיטת השתלת שיער פולשנית מינימלית הכרוכה בהסרת זקיקים בודדים מאזור התורם ואז השתלתם לאזור הקריח.שיטה זו פחות יקרה ופחות פולשנית משיטות מסורתיות והיא מציעה תוצאה טבעית יותר למראה.

האם יש סיכונים או תופעות לוואי עם FUE?

כן, ישנם כמה סיכונים ותופעות לוואי הקשורות ל- FUE, כמו נפיחות ואודם של הקרקפת, חוסר תחושה זמנית או עקצוץ באזור בו הוסרו הזקיקים, וסיכון קל לזיהום באתר ההשתלה.בנוסף, חלק מהמטופלים עשויים לחוות מידה מסוימת של שפיכת שיער בשבועות שלאחר ההליך, אך בדרך כלל זה זמני והשיער יגדל אחורה בזמן.

מסקנה

השתלת שיער בשיטה חדשה, המכונה גם FUE, מציעה יתרונות רבים על פני שיטות מסורתיות של השתלת שיער.שיטה חדשה זו פולשנית מינימלית, אינה משאירה שום צלקת ליניארית והיא הרבה פחות יקרה מהשתלת שיער מסורתית.בנוסף, ניתן להשתמש ב- FUE כדי למקד לאזורים מסוימים בקרקפת, וניתן להשתמש בהם גם לטיפול באזורים של נשירת שיער הנגרמת על ידי מצבים רפואיים.למרות שיש כמה סיכונים ותופעות לוואי הקשורות ל- FUE, הם בדרך כלל מינימליים וניתן לנהל אותם בקלות.עבור אלה המעוניינים לטפל באובדן השיער שלהם מבלי לשבור את הבנק, FUE הוא אפשרות נהדרת.למידע נוסף על FUE, תוכלו למצוא מידע נוסף על wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד