השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » העלות האמיתית של טרנספורמציה בצבע שיער: כמה עולה לצבוע את השיער שלך?

העלות האמיתית של טרנספורמציה בצבע שיער: כמה עולה לצבוע את השיער שלך?

אישה עם צבע שיער ורוד תוסס

שינויי צבע שיער עומדים כאחת הבחירות הפופולריות והמשפיעות ביותר מבחינה ויזואלית בתחום היופי והביטוי העצמי. בין אם מדובר בשינוי עדין או בהצהרה נועזת, שינוי צבע השיער יכול להביא לשינוי משמעותי במראה הכללי ובביטחון העצמי. עם זאת, מעבר להתרגשות של מראה חדש, חשוב לקחת בחשבון את העלות האמיתית שמגיעה עם שינוי צבע שיער. משירותי סלון מקצועיים ועד ערכות צביעה בבית, יש יותר בהוצאות ממה שנראה לעין.

 

היסודות של כמה עולה לצבוע את השיער שלך

בין אם אתם חושבים לרענן את המראה שלכם עם גוון חדש של צבע שיער או אתם מחפשים להצהיר נועז עם גוון בהיר ותוסס, צביעת השיער שלכם יכולה להיות סיכוי מרגש.אנשים רבים לא יכולים שלא לתהות, עם זאת, כמה זה יעלה.

עלות צביעת השיער שלך יכולה להשתנות באופן משמעותי, תלוי בסוג צבע השיער שאתה בוחר, בגודל השיער שלך, באורך השיער שלך ובסוג הסלון שאתה מבקר בו.אם אתה מחפש לצבוע את השיער שלך בבית, העלות יכולה להיות אפילו נמוכה יותר.

 

צבע שיער ורוד בהיר כמו השמש
צבע שיער ורוד בהיר כמו השמש

סוגי צבע השיער

סוג צבע השיער שתבחר יכול להשפיע משמעותית על העלות.באופן כללי, ככל שצבע השיער קבוע או ארוך טווח, הוא יקר יותר.

צבע שיער קבוע למחצה הוא אפשרות נהדרת למי שרוצה להוסיף קצת צבע לשיער שלהם ללא המחויבות.כפי שהשם מרמז, סוג זה של צבע ידהה בהדרגה לאורך זמן, בדרך כלל לאחר 6-8 שבועות.זה נוטה להיות האופציה הכי פחות יקרה, כאשר המחירים בדרך כלל נעים בין $ 15- $ 30.

צבע שיער זמני הוא אפשרות פופולרית נוספת שניתן להשתמש בה כדי להוסיף צבע וברק לשיער.צבע מסוג זה נועד לשטוף אחרי רק כמה שטיפות, כך שזו בחירה נהדרת עבור מי שרוצה להתנסות במראה חדש מבלי להתחייב לטווח הארוך.המחירים נעים בין 15- $ 30 $.

צבע שיער קבוע הוא האפשרות היקרה ביותר, כאשר המחירים בדרך כלל נעים בין $ 50- $ 100.סוג זה של צבע נועד להימשך עד 6 חודשים ומעלה, כך שזו בחירה נהדרת עבור מי שרוצה שינוי צבע לטווח הארוך.

 

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מחפש לחסוך כסף בצביעת השיער שלך, עליך לשקול לבקר בסלון המציע הנחות על שירותי צבע שיער.סלונים רבים מציעים הנחות ללקוחות לראשונה או ללקוחות הרוכשים שירותים מרובים בבת אחת.יתר על כן, סלונים רבים מציעים הנחות לסטודנטים, קשישים וחברי הצבא.

 

אורך שיער ומרקם

אורך ומרקם השיער שלך יכולים להשפיע גם על עלות צביעת השיער שלך.באופן כללי, ככל שהשיער שלך ארוך יותר ועבה יותר, כך הוא יהיה יקר יותר.זה נובע מהעובדה שייקח יותר זמן ומוצר כדי לצבוע את השיער.

אם יש לך שיער קצר ודק, עלות צביעת השיער שלך תהיה נמוכה יותר מאשר אם יש לך שיער ארוך ועבה.המחירים נעים בדרך כלל בין $ 50- $ 100 עבור שיער קצר ודק, ואילו המחירים יכולים לעלות ל -150- $ 200 $ לשיער ארוך ועבה.

 

סוג הסלון

סוג הסלון שאתה מבקר בו יכול להשפיע באופן משמעותי גם על עלות צביעת השיער שלך.באופן כללי, ככל שהסלון יקר יותר, כך שירותי צבע השיער יהיו יקרים יותר.

אם אתם מחפשים לחסוך כסף, עליכם לשקול לבקר בבית ספר ליופי מקומי או בסלון המתמחה בשירותי צבע שיער.סוגים אלה של סלונים בדרך כלל מציעים מחירים נמוכים יותר מאשר סלונים מסורתיים.

לסיכום, עלות צביעת השיער שלך יכולה להשתנות באופן משמעותי, תלוי בסוג צבע השיער שאתה בוחר, בגודל השיער שלך, באורך שיערך ובסוג הסלון שאתה מבקר בו.אם אתם מחפשים לחסוך כסף, עליכם לשקול לבקר בבית ספר ליופי מקומי או בסלון המתמחה בשירותי צבע שיער.

 

ערכות צביעה של שיער DIY

ערכות צביעת שיער DIY הופכות פופולריות יותר ויותר, מכיוון שהן בדרך כלל זולות יותר מאשר ביקור בסלון.עם זאת, ערכות צביעה בבית עשויות שלא להציע את אותה רמה של דיוק ואיכות הצבע כמו צבעוני מקצועי.בנוסף, עלות ערכות צביעת השיער בבית משתנה מאוד, תלוי במותג, באיכות המוצר וסוג הצבע הרצוי.

ערכות צביעת שיער של מרקחת נעות בין 5- $ 25 $, תלוי בסוג המוצר, וניתן לרכוש אותן ברוב החנויות המוכרות קוסמטיקה.ערכות מסוג זה כוללות בדרך כלל אפשרויות צבעוניות קבועות, חצי קבועות וזמניות.

Produ באיכות סלוןCTS בדרך כלל יקרים יותר, ונעים בין 20- $ 40 $.ערכות צביעת שיער מקצועיות כוללות לעתים קרובות גם מוצרי צביעה מתקדמים יותר, כגון הדגשים, פנסים נמוכים וטונרים.

 

שירותי צביעת שיער בסלון

ביקור בסלון לשירותי צביעת שיער מקצועיים יכול להיות בחירה מצוינת עבור אלה המעוניינים להשיג מראה או צבע ספציפי.עלות שירותי הצביעה בסלון תלויה בסוג הטיפול בצבע הרצוי ובאורך השיער.

לצביעת שיער בתהליך יחיד, העלות יכולה לנוע בין $ 50- $ 80, תלוי בסוג הצבע המשמש ואורך השיער.עבור הדגשים או פנסים נמוכים, העלות נעה בדרך כלל בין 75- $ 125 $.

לטכניקות צביעה מורכבות או יצירתיות יותר, כמו Balayage, העלות יכולה לנוע בין $ 100- $ 250.בנוסף, טיפולי צבע פופולריים כמו OMBRE, Bablights ו- Balayage דורשים יותר זמן ומומחיות, ולכן עשויים להיות יקרים יותר.

 

טיפים לחיסכון בכסף על צבע שיער

למרות ששירותי צביעה בסלון יכולים להיות יקרים, ישנן כמה דרכים לחסוך כסף בצבע שיער.סלונים רבים מציעים הנחות ללקוחות חדשים או למי שמזמין שירותים מרובים.בנוסף, כמה סלונים מציעים קופונים או הנחות לסטודנטים, קשישים או חברי ארגונים מסוימים.

חשוב גם לחקור סלונים שונים כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר עבור השירותים הרצויים.סלונים רבים מציעים מידע על הזמנה ותמחור מקוונים, מה שמקל על השוואת המחירים ובחירת האפשרות החסכונית ביותר.

 

שאלות נפוצות

כמה עולה לצבוע שיער בסלון?

עלות שירותי הצביעה בסלון תלויה בסוג הטיפול הצבעוני הרצוי ובאורך השיער.לצביעת שיער בתהליך יחיד, העלות יכולה לנוע בין $ 50- $ 80, תלוי בסוג הצבע המשמש ואורך השיער.עבור הדגשים או פנסים נמוכים, העלות נעה בדרך כלל בין $ 75- $ 125.

אילו גורמים משפיעים על העלות של שינוי צבע שיער?

מספר גורמים משפיעים על העלות, כולל סוג טכניקת הצבע (למשל, הדגשות, בלאג’, צבע מלא), אורך ועובי השיער שלך, המומחיות של המעצב, מותג צבע השיער בו נעשה שימוש וכל טיפול נוסף כמו חיטוב. או התניה עמוקה.

האם יותר זול לצבוע שיער בבית?

צביעת השיער בבית היא בדרך כלל ידידותית יותר לתקציב בהשוואה לסלון, אבל יש סיכונים כרוכים בכך. ערכות צבע לבית עשויות לעלות בסביבות 10 עד 40 דולר. עם זאת, ייתכן שהתוצאות לא יהיו צפויות כמו אצל איש מקצוע, וטעויות עלולות להוביל לתיקוני סלון יקרים.

האם יש עלויות נסתרות הקשורות לשינויים בצבע השיער?

כן, יכולות להיות עלויות נוספות מעבר ליישום הצבע הראשוני. יתכן שתצטרך לתקצב פגישות טאצ’-אפ קבועות כדי לשמור על הצבע, כמו גם הוצאות פוטנציאליות עבור מוצרי טיפוח לשיער שתוכננו במיוחד לשיער צבוע כדי לשמור עליו חי ובריא.

 

סיכום

עלות שיער הצביעה יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג הטיפול הצבעוני הרצוי.ערכות צביעה בבית הן בדרך כלל זולות יותר מאשר ביקור בסלון, אך אולי אינן מציעות את אותה רמה של דיוק ואיכות הצבע כמו צבעוני מקצועי.מי שמעוניין לחסוך כסף על צבעי שיער צריך לחקור סלונים שונים ולחפש קופונים או הנחות עבור לקוחות חדשים.

למידע נוסף על עלות צביעת שיער, בקרו ב wikipedia.org לקבלת הגדרה מקיפה כמה זה עולה לצבעהשיער שלך?.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד