השתולים – מגזין השתלות שיער » מידע על השתלת שיער » המדריך שלב אחר שלב לשנות בקלות את הגדרות השפה של נטפליקס!

המדריך שלב אחר שלב לשנות בקלות את הגדרות השפה של נטפליקס!

בעידן הסטרימינג והביקוש, נטפליקס הפכה לבחירה פופולרית לבידור.עם המבחר הרחב של סרטים ותוכניות טלוויזיה, נטפליקס מציעה משהו לכולם.אך האם ידעת שאפשר להשתמש בנטפליקס גם כדי לשנות את שפת התוכן שלך?בעזרת כמה צעדים פשוטים, אתה יכול להתאים אישית בקלות את השפה של חווית נטפליקס שלך.במאמר זה נחקור כיצד לשנות את השפה בנטפליקס ולספק טיפ מועיל לאורך הדרך.

שימוש בתפריט הגדרות השפה

שינוי השפה עבור חשבון Netflix שלך קל אם אתה יודע איפה לחפש.כדי להתחיל, פשוט היכנס לחשבונך ובחר באפשרות “שפה” מהתפריט הראשי.זה ייקח אותך לדף בו תוכל לבחור את השפה שבהם ברצונך להשתמש.אתה יכול גם להגדיר שפת ברירת מחדל עבור חשבונך, שתוחל על כל התוכן שלך.

שינוי השפה של מופע או סרט ספציפי

אם ברצונך להתאים אישית את השפה של מופע או סרט ספציפי, תוכל לעשות זאת על ידי בחירת הכותרת ואז לחיצה על האפשרות “שמע ותכתוביות”.כאן אתה יכול לבחור את השפה שבהם ברצונך להשתמש בתוכן.הגדרה זו תעקוף את כל הגדרות שפת ברירת המחדל שיש לך במקום.

טיפ: השתמש במסנן השפה

אם אתה מחפש תוכן בשפה ספציפית, אתה יכול להשתמש בתכונת פילטר השפה.לשם כך, פשוט עבור לתפריט “עיון” ובחר בכרטיסייה “שפה”.כאן תוכלו לבחור את השפה שברצונכם להשתמש בהם ו- Netflix תציג את כל התוכן הזמין בשפה זו.

לסיכום, שינוי שפת חשבון Netflix או התוכן שלך קל.כל שעליך לעשות הוא להשתמש בתפריט הגדרות השפה או בתכונת פילטר השפה.עם כמה צעדים פשוטים, אתה יכול להתאים אישית בקלות את השפה של חווית נטפליקס שלך. Summary

במאמר זה דנו כיצד לשנות את השפה בנטפליקס.דיברנו על צעדים שונים, כולל גישה לתפריט הפרופיל, בחירת השפה ואישור הבחירה.סיפקנו גם שאלות נפוצות לגבי התהליך.בנוסף, כללנו קישור לדף הוויקיפדיה על התהליך.על ידי ביצוע שלבים אלה, ניתן לשנות בקלות את השפה בנטפליקס.

H2: גישה לתפריט הפרופיל

השלב הראשון לשינוי השפה בנטפליקס הוא לגשת לתפריט הפרופיל.ניתן לעשות זאת על ידי בחירת סמל הפרופיל שנמצא בפינה השמאלית העליונה של המסך.הוא יפתח תפריט נפתח, ממנו ניתן לבחור את תפריט הפרופיל.לאחר בחירת תפריט הפרופיל, המשתמש יועבר לשלב הבא.

H3: בחירת השפה

לאחר שהמשתמש ניגש לתפריט הפרופיל, השלב הבא הוא לבחור את השפה.בחירת השפה יכולה להיעשות על ידי גלילה אל קטע השפה.בחירת השפה תהיה זמינה בפורמט רשימה, ממנה המשתמש יכול לבחור את השפה המועדפת עליו.

H3: אישור הבחירה

לאחר שנבחר השפה, על המשתמש לאשר את בחירתו.ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור “אשר” שנמצא בתחתית המסך.לאחר לחיצה על כפתור “אשר”, השפה תשתנה בנטפליקס.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל לשנות שפה בנטפליקס?

ת: כדי לשנות שפה בנטפליקס, ראשית יש לגשת לתפריט הפרופיל על ידי בחירת סמל הפרופיל בפינה השמאלית העליונה של המסך.לאחר מכן, ניתן לבחור את השפה מתוך רשימת שפות זמינות.לבסוף, יש לאשר את בחירת השפה על ידי לחיצה על כפתור “אשר” בתחתית המסך.

קישור להגדרת Wikipedia.org כיצד לשנות שפה בנטפליקס:

כיצד לשנות שפה בנטפליקס

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד